Manteniment informàtic per oficines

Servei de manteniment i assistència per oficines.

Som experts en resoldre les incidències més freqüents en oficines i empreses de tipus gestories, assessories, despatxos, advocats, economistes, etc.

Resolució d’incidències de tot tipus com per exemple:

  • Problemes amb el correu electrònic / outlook
  • Resolució de problemes de xarxa i elements compartits
  • Actualitzacions de Java
  • Configuració de certificats digitals

D’altra banda també tenim experiència amb la instal·lació i configuració de tot tipus de programari de gestió i comptabilitat, com:

  • Wolters Kluwer A3
  • Del Sol: ContaSol, FactuSol…
  • SAGE contaplus
  • Info3: Conta3, Gesco3…

Treballem amb un sistema de quota mensual

Com funciona?

T’oferim un pressupost de quota mensual segons les necessitats de la teva empresa, on s’hi inlcouen serveis a taller, online o domicili.

Aspectes a tenir en compte

  • Les hores no consumides son acumulables als mesos següents.
  • No hi ha compromís de permanència.
  • L’assistència serà en horari laboral, amb excepció de festius locals i nacionals.
  • Opció de servei de guàrdia en altres franges horàries.
  • La facturació del serveis i material serà a final de mes.
  • La forma de pagament serà per domiciliació bancaria.
  • La fracció mínima de treball és de 30 minuts.