Servei de manteniment i assistència per oficines.
Som experts en resoldre les incidències més freqüents en oficines i empreses de tipus gestories, assessories, despatxos, advocats, economistes, etc.
Resolució d’incidències de tot tipus com per exemple:
- Problemes amb el correu electrònic / outlook
- Resolució de problemes de xarxa i elements compartits
- Actualitzacions de Java
- Configuració de certificats digitals
D’altra banda també tenim experiència amb la instal·lació i configuració de tot tipus de programari de gestió i comptabilitat, com:
- Wolters Kluwer A3
- Del Sol: ContaSol, FactuSol…
- SAGE contaplus
- Info3: Conta3, Gesco3…
Treballem amb un sistema de quota mensual
Com funciona?
T’oferim un pressupost de quota mensual segons les necessitats de la teva empresa, on s’hi inlcouen serveis a taller, online o domicili.
Aspectes a tenir en compte
- Les hores no consumides son acumulables als mesos següents.
- No hi ha compromís de permanència.
- L’assistència serà en horari laboral, amb excepció de festius locals i nacionals.
- Opció de servei de guàrdia en altres franges horàries.
- La facturació del serveis i material serà a final de mes.
- La forma de pagament serà per domiciliació bancaria.
- La fracció mínima de treball és de 30 minuts.